Esolatte Merhaba sevgili anneler kızım 3.5 yaşında 4 aylıktan beri baş parmağını emiyor bebekken bıraktırmak için birkaç denememiz oldu ama başarısız olduk malesef psikologa götürmeyi düşünüyoruz ama sizin de tavsiyeleriniz var mı merak ediyorum
burcubrck Esolatte benimde 26 aylık kızım hala emiyor. Kızdığım zaman masumlaşınca emiyor bide uykuya dalarken ne yapacağım bilmiyorum hiç emzik emmedi
Liliales Esolatte bir arkadaşımın bebeği de öyleydi bir gün emdiği parmağına yara bandı yapıştırmaları gerekmiş tamamen tesadüf ve bebek emmek istememiş bir süre yara bandını takmaya devam ettiler unuttu öyle bıraktı 2 buçuk 3 yaşındaydı
katilcivciv Esolatte bunun biran önce caresine bakin bence benim bir yakinim ergenlige kadar emdi. Tirnak yemesini engellemek icin aci ojeler var belki onunla birakabilir diye dusunuyorum
Esolatte burcubrck benim kızım da hiç emzik almadı biz de üstüne gitmemeye çalıştık hep ama yok daha çok bağlandı sanki şuan biraz üstüne gidiyoruz ama yok yani birakicak gibi değil kreşe basliycak bikac ay sonra bıraksın istiyoruz o zamana kadar çaresiz kaldık biraz