14 aylık oğlum var ilk 2-3 ay aşırı aşırı uykusuz kaldım psikolojim bozulmuştu uykusuzluktan. Sonra sonra uykuları uzamaya başladı ama yine de öyle aman aman kaliteli uyuyamıyorum. Emmeye kalkıyor özellikle sabaha karşı o kdar çok uyanıyor ki. Emzirerek uyumaya devam ediyorum kolum uyuşmaktan ağrıyor. Oğlum bi tarafta eşim diğer tarafımda yatıyor küçücük alana sıkışarak uyuyorum. Her sabah 7 gibi uyanıyoruz. Her sabah ne zaman deliksiz uyuyacağım, kendi istediğim saatte uyanacağım diye düşünüyorum 😅