Bebeğim 7.ayını doldurdu 8. Aya başladı, çevremde adam akıllı doktor ve hastane olmadığı için bu ay götürmedim ama içim de rahat etmedi. Ocean D3 ve Ocean demir kullanıyorum günde 1er kere bunun haricinde doktorunuz bu ayda herhangi bir vitamine takviyeye başlattı mı? Sizler neler kullanıyorsunuz?