Merhaba oğlum 3 aylık vücudunda ve kafasında sivilceler çıkıyor kafasındakiler patlayıp kuruyor ,vücudunda da öyle kuruyor sivilceler.. cildiyeye götürdüm uyuz dedi sonra başkasına götürdüm böcek ısırığı uyuz değil dedi krem verdi sadece olan sivilcelere sürüyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi alerji mi böcek ısırığı mı anlayamadım bu arada bizlerde yok kaşıntı


-