Kızlar kızım 11 aylık alt 2 dişi çıktı onlar birleşik fakat üstte 4 dişi var onlar birbirinden ayrık bu zamanla düzelen bir şey mi acaba doktor kontrolümüz 12.ayda o yüzden soramadımda ona . Aranızda yaşan var mı düzelen normal bir durum mu hiç fikrim yok:))