Ballloglum bizim oyun grubu daha bireysel ve ince kaba motor becerilerine yönelik etkinlikler çocuklarin doğduğunda sahip olduğu bazı refleksler varmış ben bunu derslerde öğrendim bazılarının unutulması bazılarının başka bı reflekse evrilmesi gerekiyormuş bunun için yapılan hareketler gibi şeyler vardı.
Kreşte en begendigimi soyliyim Montessori tarzı yapmak istiyoruz demişti müdür ama Türkiye’de tam anlamıyla yapılabilecek birşey değil demişti(çünkü montesoride herşeyi temizlik dahil çocuğun yapması beklenir ama bizim ülkede çocuğa temizlik yaptırsam okulda sorun olur demişti) ama elimden geldiğince kendi yesin tabağını toplasın falan gibi küçük ev işleri gibi kendi arkasını toplama tarzında yapmaya çalışicam demişti. Orman gezileri yapmak istiyorum çocuklar doğa ile iç içe olsun birşeyler eksin falan demişti. Her ay farklı bı ülke seçip o ülkenin yemeklerini kültürünü etkinliklerini falan hani öğreteceğiz ona göre dersler ilerleyecek demişti Bir de 2 tane dil öğretiyordu Ben ondan aslında da çok Bir de 2 tane dil öğretiyordu ingilizce ve İspanyolca.
Yani kreş belli bir gelişim tamamladığı düşünülen çocuğa hani bilgi yüklemek ne bileyim yani onu dogaya götürmek gibi çocuklara etkinlik olabilecek şeyler yapiyo detay gelişimi ile ilgilenmiyo. Kötü amaçla ilgilenmiyo demek istemedim tabi iki öğretmen bir sürü çocukla o şekilde bire bir ilgilenemez zaten bu beklenebilir birşey değil 😊. Ama oyun grubu ebeveynli olduğu için hani her çocukta birebir özel olarak yapması gerekeni yaptıran annesi ya da babası ya da bir büyüğü olduğu için gelişimlerine daha odaklanabiliyorsun.