Vfa34 Güneş lekeleri ve çillerin geçmesi için bildiğiniz bir ürün krem serum vs varmi gerçekten etkili ve memnun kaldiginiz ??????
atesbocekimm Vfa34 Kusura bakmayın da manyadınız mı😅 millet yapay çil yapmaya çalışıyor ellemeyin doğal güzellik o
Vfa34 Blackberry evet ama hangi marka nasıl kullanilacak yani memnun kalan biri marka adi verip detayli anlatsa guzel olur benim icin
Blackberry Vfa34 canım ben the purest markasının arbutin ve c vitaminini kullandım c vitamini sabah akşam sabah mutlaka güneş kremi sürmelisin üstüne arbutini de haftada 3 gün akşamları kullandım ve etki ediyor gerçekten