Oğlum evde çıplakken yani pantolonu yokken çişini lazımlığa yapıyor bugün pantolonu giydirdim bezini takmadım parka gittik hafif kaçırmış ama çok az. Ben anladım çişini olduğunu otur yere yapalım hadi dedim asla oturmadı yok yok diyip durdu. Eve geldim evde de yapmadı. Daha hazır değil mi yoksa öğrenir mi yavaş yavaş ?