Eceerva Kızlar almak istyrm ben de telefon ama 15e o kadar para vermeye değer mi bilmiyorum O yüzden 14 pro Max almak istiyorum teknosa’dan almak mı daha makul sizce sizler nereden aldınız Teknosa kaç taksit yapıyor bilginiz var mı
Esraemir34 Eceerva geçen sene Irak’tan almıştık eşimle 15 pro diğer yerlerden hiç bir fikrim yok üste kalsın 🤷
Simsimy Eceerva Taksit yapılmıyor diye biliyorum. Nakit almıştım ben geçen yıl Haziran gibi, 14 Pro, Teknosa’dan.
Simsimy Eceerva Tam bir bilgim yok, ben yapılmıyor diye biliyorum. En sağlıklı cevabı satın alacağınız mağaza verir zaten.
egekulk Eceerva telefonlara Teknosa media markt gibi yerlerde nakit satılıyor taksitli isteniyorsa banka kredisi ile 3 taksit yapılıyor oda iPhone’larda yok diye biliyorum
2bebislianne_ Eşimle ayrı ayrı zamanlarda ıphone aldık vatan bilgisayardan Fibabanka ile 3 taksit yaptılar
tiggerwinnie Eceerva Eceerva kendi sitesinden aldık bana göre sonuna kadar değer benimki de 15 pro fotoğraf makinesi taşımıyorum artık🌸
kibritci_kiz Eceerva İPhone’un kendi mağazasından aldım kredi kartıyla nakit alıp bankadan taksit yaptırdım. Bunun için limitinizin yüksek ve yeterli olması gerekiyor tabiki
tubiiik_ Eceerva 3 yıl önce aldım iphone 11 teknosa dan taksitle olmuyodu kredi cekmıstım 7. 500 şe oyle almıştım