Merhaba arkadaşlar bebeğim bir yaşına girmek üzere. Son günlerde beslenmede sıkıntı yaşıyoruz. Kendi beslenmek istiyor kaşık çatal kullanmaya çok hevesli. Ona göre önceden aldığım silikon kaşık var mamalar için ama artık yetersiz. Kullandığınız ve memnun kaldığınız bebekler için yaşına da uygun ilerde de kullanabileceği kaşık çatal öneriniz var mı? Ya da farklı izlediğiniz yol varsa tavsiyelerinizi beklerim. Teşekkürler 🫣🩷