Birdunyabircennetannesi ben de Eylül de kreşe vereceğim inş. Diş fırçalamıyor suyla oynuyor,parka giderken bez takmadım pantolonunu indirdim çişi geldi yapsın diye asla yapmadı, oyun oynarız o bizi yönetir onun istediği şekilde oynanacak, istediği sayfayı yapar etkinlik olarak aşka bizim dediğimiz sayfayı yapmaz, çocuklarla hiçbir şeyini paylaşmaz vermez, ama parkta her gördüğünü istemez kendi oyuncağını vermez sadece. Parkta biri salıncağa binsin o da koşar binmek ister bende bende der, kaysın o da kayar, hep o önde olmak ister falan yani çok yoruldum bu davranışlarından kreş düzeltir umarım