Aslscmz Herkese merhaba. Bebeğim 6.hastalık geçiriyor dün döküntüsü başladı. Bir haftadan fazladır da çok iştahsız. Doktor 2-3 güne düzelir dedi ama bebeği bu hastalığı geçirenler iştah ne kadar sürede düzeldi yazabilirseniz çok sevinirim🙏🏻
durukusunannesi_ Aslscmz ah çok geçmiş olsun çok zor o hastalık halsiz bırakıyor yavrucukları. bizde geçirdik döküntüler çıktıktan sonra düzeldi ateşi de düştü yemesi içmesi vs herseyi normale döndü. Düzelir bence bugün yarın
Aslscmz Bizde bi gece ateş oldu sonra bi daha olmadı diş sanmıştık döküntü olunca doktora gittik cidden 2 gün halsizdi. Çok şükür iyiyiz bugün iştahı da hızla düzelir umarım 😔 teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻