ecrinbuglemlina 3 ay önce devlette spiral taktırdım ve 3 ay boyunca lekenmelerim devam etti doktor 3-6 ay boyunca normal diyor öyle mi.cikarttirmakta istiyorum çıkarttırtiktan sonra ağrı oluyormu adet düzene giriyor mu
frappuccino ecrinbuglemlina şu spiral benim çok korktuğum bir şey ya . Ne güzel cesaret edip taktırıyorsunuz. Bana para verseler taktıramam 😵💫
Aleyunll ecrinbuglemlina hangi koruma yöntemi denersen dene kanama vs oluyor. Spiral taktırdım kanama oldu hap kullanıyorum kanama hala var yani korunmaya çalışan biz acısını cefasını çeken yine biz
mombaby00 frappuccino nasıl korunuyorsunuz peki bende çok korkuyorum ama mecbur taktırıcam korkudan😵💫
Bal_arisi_ frappuccino iki bebegimde de korunuyorduk da yine oldu bide peş peşe hamilelik ve dogurmaktan daha kolaydır kesin spiral diyerek gidip taktırdım 7 ay oldu memnunum
Enlsr frappuccino canım inan korkacak hiçbir şey yok benki acayip tatlı canımdır benide aşırı derece korkuttular okadar gergin gittimki korkudan nasıl kendimi sıktıysam doktor soru soruyomuş onu duymuyorum düşün öyle taktırdım çok canım da yanmadı 🥰🥰
elifkinaci Aleyunll hormon spiral kesinlikle kanama yapmiyor. Tabii kisiye gore degisebilir. 5 yil kadar kullandim 2 yil sonuna dogru lekelenme olmaya basliyordu gidip degistiriyordum
mombaby00 frappuccino emzirirken kullanılabiliyor mu acaba ya bana doktorum yok dedi napıcamı bilemedim
frappuccino mombaby00 oğlumu emzirmedim ben o yüzden kullandım ama var galiba emzirirken kullanılan hap
1prensessannesi ecrinbuglemlina kişiden kişiye değişiyor galiba. Ablam kandırdı hiç açmıyor anlık oluyor bitiyor diye gittim kısa sürdü ama acısını anlatamam yaşanır 😁😁 ama sonrasında acı çok olmuyor hafif ağrı 3 4 gün. Rahatım gayet adetim de zamanında oldu. Sadece 4 günden sonra lekelemeyin oluyor 10.gune kadar sonra geçiyor. Yeni kontrole gittim yerinde ekstra korunmaya gerek yok dedi. Ama spiral taktirdigimi eşim bilmiyor ekstra o da korunuyor çifte korunma😁
Deletedmom_123 1 yıla yaklaşıyor spiral taktıralı adet öncesi sonrası lekelenme ve kaşık ağrısı hala devam sırf hamilelik korkusuna devam ediyorum
dmlaasfkgn Deletedmom_123 Bendede aynı durum oluyor ve bu ara ara lekelenmem kırmızıya döndü sizdede aynı durum var mı komtrole gittinizmş
girlmam yunusbusraa lekelenme adet öncesi başlıyor bende sadece iki gün kanama sonra tekrar lekelenme şeklinde devam ediyor çok fazla uzun sürmüyor normale döndü yani ben taktirali bir sene oldu
Edo_yekta12 ecrinbuglemlina bir sene oldu taktirali adet günüm 20 güne bile çıktı. Doktora gidip cikartiracam bana yaramadı. Diğer on günde zaten kahve leke geliyor.
elifkinaci Aleyunll aaaaa boyle seylerde duyunca insan bi supheye dusuyor tabi spiralle hamile kalanlar falan boyle dusme durumu