oznrrr dramalalize yapmaya gerek yok be şekerimmmmm
Benimkide 3 aylıkken bıraktı napayım ?
Sağlıklı olsun allahım kaza bela vermesin amenna başım üstüne
Tabiki anne sütü alsa iyi olur ama ,almadı diyede oturup ağlamam yani
Yanımdaaa oyuncaklarıyla sağlıklı bir şekilde oynuyor yaa Allahıma hamd olsun😎😘