23 aylık oğlumun uykularını ve yemeğini düzene sokmaya çalışıyorum ,bugün zor bela uygulamaya çalışıyorum.Şöyle; sabah 8:00 uyanma
9:00 kahvaltı
Bikaç saat sonrasında ara öğün(neler veriyorsunuz siz ara öğünlerde ,ne tür atıştırmalıklar? Bizimki bu aralar meyve olarak çilek yiyor sadece)
12:30 öğle yemeği
13:00 1 saatlik uyku
14:00 uyanma
Sonrasındaki saatlerde iki ara öğün (bir kere meyve,bir kere kuruyemiş )
19:00 akşam yemeği
22:30 yatış(daha erken uyutmaya korkuyorum çünkü gece uyanıyor )
Nasıl sizce ?? Tabi bunlara uyarsa ,bugün 8:40 gibi uyandı ,öğle yemeğini de şimdi yedi azcık 🌞