Boncuk-anne merhaba ben 1 yaşında oda ayırdım, sallama işini de 1 yaşında bıraktım uykusu geldiği zaman olduğu yerde uyuyordu odasına götürüyordum, şimdi 4 yaşında oğlum bazı geceler yanımıza gelip yatıyor uyuduğu zaman tekrar götürüyorum 👀 sanırım biraz geç kaldınız ama bebeğiniz uyuyana kadar onun yanında durun uyuduğundan emin olup çıkın odadan yer yatağı da yapabilirsin bence bende burdayım vs gibi