Boncuk-anne 30 yaş üstünde olup doktor onaylı doğum kontrol hapı kullanan var mı ? Kan tahliliyle mi hangi hap olduğununa karar veriyor doktor. Bilgisi olan
Minel-inannesi Boncuk-anne su an emzirdigim icin cerazette kullaniyorum. Emzirme bitince geçiş donemi icin 2ay diane35 onerdi doktorum. Arkasindan yasmine gecicem tekrar.
Boncuk-anne Minel-inannesi ilk evlendiğim zaman yasmin önermişti doktor ama 30 üstüne gelince korunma şeklini değiştir hap kullanma demişti ondan merak ettim
Minel-inannesi Boncuk-anne benim yaşım 35 ama doktorum hap konusunda 40+ yaslarda degistirmem gerektiğini söyledi
Boncuk-anne Minel-inannesi Bi ara randevu alıyım en iyisi kafama göre iş yapmıyım. Hap hiç kullanmadım şimdiye kadar korkuyorum biraz zararlarından