Sem2555 Merhaba arkadaşlar, bebişim için gaz damlası almak istiyorum da hangisini önerirsiniz hiçbir fikrim yok iyi olan hangisi acaba??
Dildeniz Sem2555 ben zinco kullandım ama ona gelene kadar baya pahallı damlalar aldım işe yaramamıştı ama bu her bebekte aynı olmuyor siz deneyip anlayacaksınız bunu zincoyu alıp bi deneyin
Oflu61 Biogaia sap simplex nurse harvey bissürü çeşidi var önemli olan bebeğine işe yarayanını bulmak 🤷🏻♀️
Berivan_alparslan7 Ben de biogaia kullandım memnundum canım ayrıca ben kimyon çayı da içiyordum gaz için onun da faydasını gördüm Bilgin olsun uygulamak istersin belki