Kızlar cok az cümlesi var anne aç baba kalk niloya aç şeklinde geri cümleleri anne park baba dütdüt bu ağaç vs seklinde konuşmaları var evet bile demiyor hı hı diyor sürekli konuşuyoruz kitaplar vs ama konusmamakta inat ediyor tuvalet egitimini bile tamamladk anne baba cis diyor bezi bıraktık ama konuşmamz tam istedigim cümlelerde değil sizce ne yapmali erken mi 28 aylik normal mi bir sorun var erkek bebeğim bu arada