Gamszbaykus37 Selam kızlar 43 günlüğüz. Başlarda kızımın kakasında mukus oluyordu beyaz boncuk boncuk gibi. Şimdi o mukus cok azaldi hatta bitti şimdi de cok sümüksü yapış yapış bi kaka var. Çok da gazlı kızım gürültülü yapiyo kakasını ve cok kokuyor. Aklıma süt alerjisi geldi doktor da tamamen kesme dedi mesela bir gun peynir yiyosan o gün başka süt olan bir şey yeme dedi. Kızım iki gün iyiyse bi gün cok agliyo ne yapacağımı şaşırdım ya tamamen keseyim ya adam akıllı yiyim yemeğimi diyorum. Siz neler yaşadınız bebeginiz böyle kakali mi ve ara ara çok ağlıyor mu?
twinsmomm2 Gamszbaykus37 sadece anne sütü alan bebeklerde mukus normal ama huzursuzluk varsa alerji olabilir bı komple süt ürünlerini kesmeyi deneyin ilk etapta bakın ne olcak çünkü alerji varsa gün geçtikte belirtiler artıyor
yigitinannesi41 Gamszbaykus37 bizde de aynı o günlerde başlamıştı süt alerjisi demişti doktorumuz . Kakada kan veya egzama döküntüler olmadığı sürece diyet yapma diyorlar
nazalex Gamszbaykus37 benim bebeğimde aynı anlattığınız gibiydi 4 aylıkken geçti tamamen alerji değilde kolik olabilir
Gamszbaykus37 Woman35 kakada kan, vücudunda kızarıklık falan var miydi? Bir de aglamasi benimki gibi iki üç günde bir mi oluyordu yoksa hergun mu Huzursuzdu
Woman35 Gamszbaykus37 Hemen hemen her gun huzursuzdu ozellikle geceleri gazdan uyuyamazdi kakada kan vardi 1-2 defa olmustu vucutta dokuntuler vardi ama ek gidaya gecince oldu bunlar yani ben o zaman fark ettim
Gamszbaykus37 twinsmomm2 ya işte bazen düzeliyo bazen yine cok huysuz bu belirsizlikler de beni arada bırakıyor
Gamszbaykus37 defnemomm_ yok canım bazen poposunda oluyo jsim acele olup islak mendille silince. Ama su ve pamuk kullanınca o kızarıklık da gidiyo
Gamszbaykus37 Woman35 merhaba yaa bizim kakada kan çıktı ama böyle kılcal damar, nokta şeklinde kan. Dikkatli bakmazsan göremezsin bile sizin kan nasıldı kakada kan denilen bu şekilde mi oluyor?
yilan Gamszbaykus37 hemen iyileşiyor mu bizim de geçmeyen pişiğimiz var doktor geçmezse alerjiden süphelenmemiz gerek dedi, diyete başlayınca hemen iyileşme gördünüz mü
Woman35 Gamszbaykus37 sonra oldu ama ek gidadan oncede kakasi mukusluydu alerji hic aklima gelmemisti bilgimde yoktu ek gida surecinde ogrenmistim alerjiyi
Canimkizimbenim Evet kızımda sadece alnında ufak bir egzama vardi, gürültülü kaka ve huzursuzluk doktor alerjik durum değil demişti sonra ben emin olamadım yaptırdım ve bir çok besine alerjisi çıktı diyetteyim 3 aydır
ece54 Gamszbaykus37 ben şu an tamamen diyet yapıyorum bir buçuk aydan fazla oldu. Diyetisyenle de görüşüyorum. Özet olarak yediğim her şeyi yazıyorum ve o gün kaka durumunu da yazıyorum. Zaten sorun olan bir şey yersem hemen çıkıyor böyle takip edince. Yavaş yavaş diyeti aşmaya başlıycaz artık bakalım nasıl olacak.
Gamszbaykus37 ece54 hemen o gün icinde belli ediyor mu kendini? Benim çünkü bazen normal cikiyor bazen mukuslu cikiyor