Eylul301023 yani şoyle anlatayim. Ben tavuğu kaynatıp suyunu minik minik buz kaliplarina döküp bazı kalıpların içine de çok minicik tavuk eti de dograyip o şekilde donduruyorum. Bazıları sadece tavuk suyu bazıları tavuk etli tavuk suyu şeklinde. Yaptığım çorbaya göre hangisi uygunsa etli veya sade suyunu corba pişerken atiyorum