Kızlar bebeğim uykuya geçmeden aşırı ağlıyor çok üzülüyorum yani gözleri kapalı bile ağlıyo bazen önce 4 ay atağı dedim uyku direnmeleri vs sonra poposu çatladı fitilden ondan dedim acaba geçer mi yoksa kalıcı mı çok üzücü yani baya baya ağlıyo.. Önceden sesi bu kadar çıkmıyodu sanırım sesini de keşfetti. Çünkü yatak odadan çıkınca susuyo bazen duruyo :(