benaslindayohum_ Kızlar bugğn 4. Günü ilavın dün hafif bi lekelendim böyle sanki parça parça kanlar geliyor inanılmaz ağrım var başına gelen var mı bu ilacı kullanan var mı
benaslindayohum_ benaslindayohum_ kızlar ağrıdan ölcem bilen var mı sadece regl ağrısı mı yoksa ben ölüyor muyum