Erguvn kiradayken bizde öyle evdeydik ilk defa çıkacağımız için cephe olayını bilmiyorduk ne önemi var dedik ama öyle değilmiş. Çok soğuk oluyor, hiç güneş almıyor. Site merkezi sistemdi ve kış geldiğinde diğer evlere göre daha erken soğuduğu için mecburen bekliyorduk hangi ay açacaklar vs diye