busrakayr gündüz de uykusunda besleseniz, biz de ciddi mama meme reddi vardı, 2 aydır uyutup emziriyorum ve mama yediriyorum. Anne sütü üstüne 30-45 cc anca içiyor. Tabi yine kilosu iyi değil ama. Uyanıkken de az emiyor az mama yiyor kaşıkla içiriyorum 20-30 cc ne giderse ekstradan