Fatiss selam kızlar pazartesi oğlumu sünnet ettireceğiz 2bucuk yaşında ne önerirsiniz veya tavsiyeleriniz
meyra9 Fatiss bizde dün yaptırdık. Uyuşukluk geçince baya ağlıyor ama sonra ağrı kesicilerle falan rahatladı. Beklediğimden de iyiydi çok korkmuştum. Doktorun söylediklerini yaparsanız sıkıntı olmaz. Geçmiş olsun
biraslananasi Fatiss aslında iki buçuk yaş sünnet için pek uygun bir yas değil ya daha erken ya da daha geç yapılmasını öneriyorlar. Onun haricinde ilk iki gün ağrısı acısı oldu 1 hafta sonra da hic sünnet olmamış gibi rahattı bebeğim
Fatiss meyra9 Allah razı olsun sizede geçmiş olsun kaç yaşında sizinki birde narkozdan sonra kaç dakikada uyandı