Bebeknaz Arkadaşlar nerhaba kızım 2 gündür çok ağlıyor aç değil meme+mama verdim mamayı icemedi bile . Altı temiz . Acaba gaz mı yada başka bı yeri mi ağrıyor napcami bilemedim hiç gram uyku uyumuyor dalamiyor bir türlü ağlamayla uyanıyor
sencokbiliyon Gazı vardır muhtemelen. Karnına masaj yapın bebek yağı ile. Sonrasında bacaklarını karnına doğru bastırın. Youtubede gaz masajları var bi izleyin tavsiye ederim. Benimki de 53 günlük. Çok gazlı bir bebek