Kızlar selam bebeğim 3 ay 5 günlük dünden beri çok sık öksürüyor ve hırıltısı var çok üzülüyorum ne yapabilirim evde yapabileceğim ne var acaba deneyimli anneler yardımcı olabilir mi pazartesi doktora götüreceğim zaten ama ilerlemesinden korkuyorum 🥹 bide pazartesi rota aşısı yaptıracaktık bu durumda yaparlar mı