Alerjikrinit
Doktor konusunda haklısınız evet.
Mesela biz hep Trabzon’a gidiyoruz oğlumun rutin kontrolleri için ya da benim abim Diyarbakır’da Diyarbakır’a gidiyoruz, onlarıda görüp geliyoruz falan.
Doğu’daki arkadaş ortamını büyük şehirde pek bulamıyorsun zaten. Bu hep böyledir. Ama ben işe döneceğim. Kendi iş arkadaş ortamım hep oldu zaten. :) Evde bizi gerçekten rahatlatıyor.
Yani oturmasak bile kira geldiği için maddi olarak ek gelir sağlıyor.