Figen00 merhaba, bende düşünüyorum İrlandalı anneden eğitim almayı. Nasıl memnun kaldınız mı ? İlgi alaka nasıl, çok ağladı mı bebeğiniz ? Benim bebeğim emzikle birlikte kendi kendine uyuyor fakat uykuları hep 45 dk. Akşam uykusuna da 23.00-00.00 arası geçiyor bu saate kadar kaç defa uyutursam uyutayım hep 45 dk yapıyor. Artık çok yoruldum. Eğitim almak istiyorum ama biraz daha zaman mı geçmeli diye düşünüyorum uykusunun daha da ağırlaşması için.