Kızlar merhaba 41 günlük bebeğim var dünden beri aşırı huysuz sürekli ağlıyor sabah kulagından sarı sıvı geldiğini farkettim iltihap büyük ihtimalle . Buna çözüm var doktora götürücem ama hafta sonu kapalı diye pazartesi gününü beklemem gerekicek . Bu ilaçla mi tedavi ediliyor yoksa krndiliğinden mi geçiyor başına gelenler bilgilendirirse çok sevinirim