Kızlar kızım suanda 5 ay 10 günlük. Ama artık ben tükendim sadece mama ile besleniyor ve 3. Ayın sonlarından beri mamayı zorla içiriyorum. Son bir kaç gündür zorla bile içmiyor, uykusunda bile içmiyor. Ek gıda tadımlarada başladık daha 3. Giünümüz. Neyle besleyeceğim şaşırdım. Mamasını çok seviyor ondan yana sıkıntı yok eminim. Philips avent kullanıyoruz doğduğundan beri. Acaba biberonu mu İstemiyor. Çünkü kafasını geriye doğru atıyor biberon ağzına deyince ne yapacağımı şaşırdım ya 😣