bahar5441 Merhaba oğlum 48 günlük rutin kontrole götürdüm sarılık değeri 5.43 çıkmış internet üzerinden baktım , sonuç için henüz doktorun yanına gidemedim, böyle uzayan sarılığı var mı endişelenmeli miyim
mry34 bahar5441 biz iki aylık olucaz hala devam kg alımı falan da çok iyi dün doktorumuz anne sütü sarılığı korkulacak bi durum yok dedi üçüncü aya doğru geçermiş
byzzlyhayns bahar5441 endişelenmenize gerek yok zaten değeride çok normal çıkmış benim kızım şuan 3 aylık ondada uzayan sarılık vardı doktor anne sütünden kaynaklandığını söylemişti 1 hafta 10 gene çok azalır hatta geçer
likeli bahar5441 degeriniz yuksek degil endise edilecek bir durum olacagini sanmiyorum. 5’in altina dusunda renkte bir problem kalmiyo bildigim kadariyla. Benim kizimin 45 gunlukken degeri hala 10’lardaydi. Sarilik ilk 10 gun riskli sonrasinda beyin hasari acisindan bir riski bulunmuyor. Sadece uzamis sariligin altinda yatan nedenin arastirilmasi lazim tiroid degerlerinde bozukluk ya da idrar yolu enfeksiyonu da uzamis sariliga neden olabiliyor eger bunlarda bir problem yoksa korkulacak bir sey yok 3 ayda geciyor anne sutu sariligi.
SerraD-1823 kalim tüm kan tahlilleri temizdi sarılık değeri 10 du. Uzun bir süre de 10 da kaldı. Kan tahlilleri temiz olduğu için de uzamış anne sütü sarılığı dedi doktor korkulacak bir şey yok dedi. 2,5- 3 aylıkken de geçti. Bol bol emzirdim bu süreçte zaten sadece anne sütü alıyordu mama kabul etmedi. Birde güneşli günlerde güneş ışığı almasını sağladım