ayseayliz Merhaba bebeğimin 6 aylık aşısını yaptırdık eve geldiğimizde falan hiç bişey yoktu sadece bir bacağındaki aşı yeri biraz kanamisti. Şimdi ise baktım biraz sertlik var orda normal bir durummudur yaşayan oldu mu bunu
Yeniibianne Bir tülbentle buz uygulayın veya kıyafet üstünden buz uygulayın iyi gelir bir kaç güne geçer merak etmeyin