gizemlerle26 Beneğim 40 haftalık 2856 gr doğdu bugün 3 aylık olduk kilosu 5000 kilo sizce az mı ve 1 haftadır ishal bu ay 410 gr almış golden goat keçi sütlü mama kullanıyorum aynı zamanda emiyor çok üzülüyorum zayıf diye kilosuna az dediler boyu 62 cm
Aselllll gizemlerle26 kılo saglık demek degıldır bu toplum şu zayıflık hastalığından kurtulamadı cpcuk hasta degılse ıyıyse kılo önemlı degıll
seizetheday gizemlerle26 kilosu normal sadece bu ay sınırda almış 450 500 den az almamasını bekliyorlar
gmz9076 gizemlerle26 sağlığı yerinde ve gelisimi iyi dediyse doktor üzülme canım her bebek aynı değil
ummuhanakyuz gizemlerle26 aynı aylarda 5.750 boy ise 62 cmdik ve doktorumuz cok cok iyi olduğumuzu söylemişti asla dert etmeyin kg bebek iyi bebek anlamına gelmez sağlıklı olsunlar en önemlisi budur 🙏🏻