İlk evlendiğimiz zaman 1 yıl ayrı şehirde yaşadık yalnız kalıyordum genelde binde bir korkmuşumdur rüya vs görünce falan üç ihlas , felak , nas oku uyu allaha güven hiç bişe olmaz hem koca oğlun var maşallah sarıl uyu allaha emanet hiç bişe olmaz içini ferah tut ☺️