RedFlower_ öncelikle çok geçmiş olsun. Benim de aynı şey başıma geldi. Meğer dişim 3 kanallı imiş, doktor sadece 2 kanalı görüp temizlemiş. Temizlemediği o kanal bir hafta boyunca ağrıdı. Dolgu için gittiğimde söyledim. Bir hafta boyunca ağrıdı hocam dedim.Şaşırdı adam ve öyle olmaması lazım dedi. Ardından yeniden kontrol ettiğinde fark etti 3.kanalı. Böyle bir durum da olabilir; muhakkak doktorunuza söyleyin ağrıdığını.