nisavera Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 23 günlük dığduğu günden itibaren asla kundağa girmedi yani çok çabaladım ama yok şimdi de eli kolu sıçrıyo sürekli uyanıyo bunun için önerceğiniz bişi var mı yani geceler haram oldu bana
ozr42 nisavera canım benim oplumda 3 ay 12 günlük hiç kundak yapmamıştım 1 haftadır kundaklıyorum ve alıştı. Sıçrayarak elleriyle kollarıyla kendini uyandırıyodu falmıyordu. Başlarda çok zorlandım ama alıştı. Beşiğine koyarken kundaksız koyuyorum ama uyandırmıyor öyle kendini. Ayağımda sallıyorum. Uykuya dalana kadar kundaklı.
KuzeyinAnnesi03 nisavera oğlumla aynı 3 Ocak doğumlu 🥰 biz yüz üstü yatıyoruz doğduğundan beri bu şekilde daha rahat ve uzun süreli uyuyor