Kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu üst ve alt tek kat pijama, çorap. Yeni uyandıysa ev soğuksa bir penye yelek. Sıcaklıyor sırtı terliyor çünkü .uyurken de aynı bu şekilde. Evin sıcaklığı 23-24 derece bu şekilde giydiğinde üşümüyor. Dışarı çıkarken akşamsa veya soğuksa tabiki daha kalın giydiriyorum. Altına kot pant.ç giydireceksem külotlu çorap giydiriyorum bacakları üşüyor