Minnosannesiii bugün tam 7 aylık olduk benimkide böyle, doğduğunda. beri kucağımda,ne yatmayı sevdi ne oturmayı, hatta artık doktora götürmeyi düşünüyodum bu çocuk niye poposunun üstüne oturunca delirmiş gibi ağlıyo diye bir yerinde bir kırık ağrı var gibi ağlıyo kucağıma alınca susuyo kollarım koptu artık kucağımda tutmaktan taşımaktan ne örümcekte duruyo ne mama sandalyesinde.Lavaboya geçiyorum çıkana kadar kıpkırmızı oluyo ağlamaktan ta ki kucağıma alana kadar