Bebeğim asla durmuyor idrar yolu enfeksiyonu vardı yattık tedavi gördük şimdi evde şurupla devam ediyoruz uyumuyor sürekli karnına ayaklarını çekiyor ama gazini da çıkartıyor hem alttan hem üstten ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı ya da başına gelen keyfi ağlama değil çünkü karnı da aç değil 27 gunluk