Arkadaşlar kızım 1 hafta sonra 4 aylık olacak ve en geç 1 de gece uykusuna geçip sabaha kadar uyuyor 7-8 e kadar tabi uyanınca göğüsler taş gibi tek göğüs yetiyor diğer göğüs kalıyor akıyor vs.. bugünlerde sütümün azaldığını hissediyorum bu durum etkiliyor olabilir mi acaba ? Gece içinde kalıyor çünkü..Bu kadar uzun uyuması normal mi ?