Buluttt Merhaba kızımın 2. Topuk kanında t4 ve tsh değerlerinde sorun olduğuna dair sağlık ocağı tarafından arandık tsh 5.75 çıkmış yeniden kan vermemiz gerektiğini gerekli görüldüğü taktirde endokrin bölümüne sevki yapılıp tedaviye başlanacağı belirtildi bugün yeniden koldan kan verdik t4 1.34 ng/dL tsh 4.34 uIU/mL çıktı yeni öğrendim bilgim yok soracağım kimse de yok bilgisi olan beni aydınlatabilir mi lütfennn
Bebegim38 Buluttt üst sınır ne acaba, düşmüş görünüyor tsh. Benim yeğenlerim çok yüksekti (ikiz) sizinki gibi değildi, bir kaç yıl endokrin takibi ve ilaçla düzeldi, tamamen iyileştiler ilacı bıraktılar
mry34 Buluttt merhaba oğlum 2 aylık bizden de ikinci topuk kanı alınmıştı onun sonuçları geç çıktığı için endokrin uzmanına götürdük serbest t 4 normal çıkmıştı ama tsh 10.53 idi takip istedi bir hafta sonra 6 ya düştü iki hafta sonra 4 e düştü artık gelmenize gerek yok dedi beşin altı referans değeri oluyor ve yenidoğanlarda ilk zamanlarda yüksek olabiliyormuş
Ulviyee mry34 merhaba benim kızımda iki aylık topuk kanında yüksek çıktığı için endokrine yönlendirildik 12 günlükken o zaman baktırdık t3 t4 ve tsh normaldi iki ay kontrolünde tekrar kontrol istedik T4 normal ve referans aralığının orta değerinde olmasına rağmen tsh 9.97 çıktı endokrin dr u iki ay sonra tekrar kontrol şuan için bir şey yapmamıza gerek yok annedeki iyot eksiliği de etkiler dedi ama içim hiç rahat değil sizde durumlar nasıl ilerledi