Kızlar bir gündür tüm vücudum dökülüyor hasta değilim fiziksel bir aktivite yapmadım aşırı. Özellikle üst bacak arkalarım belim üst kol arkalarım. Kas ağrısı gibi. Çözemedim. Annem çok stresli üç gün geçirdin onun sonucu vücut tepki veriyor diyor. Bu mümkün mü üzüldüm ağladım diye vücudum kasılır mı. Zor yürüyorum namazımı bile oturarak kılabildim. Daha önce başına böyle bir durum gelen var mı?