eses2929 bende o aylarda ayırmıştım odasını, gece beslenmesi var mı yani beslenmek için mi uyanıyor yoksa öylesine mi uyanıyor. Biz 21.ayda memeyi aynı zamanda da gece beslenmesini kestik sonrasında gece uyanmalarimiz kalmadı gibi birşey, uyansa da yanına yatıyorum ve uyumaya devam ediyoruz çok şükür. Gündüzleri odasında vakit geçiriyorduk biz sürekli orda oyunlar oynuyorduk bir de odasını yaptıktan sonra gündüz uykularını orda uyutmaya başlamıştım, hatta bi süre geceleri de kendi odasında uyuttum sonra yatak odasına besigine taşıdım kucağımda o dönem ben hazır değildim çünkü ayrı oda da uyumasına. Sonra bir gece yatak odasına almadım ve kendi odasında uyumuş oldu öyle öyle alıştık ikimizde.