İzmirde bu işlemi yaptırıp memnun kaldığınız bir yer var mı? Kaşlarımı hiç beğenmiyorum ve yaptırmak istiyorum. Yaptıranlar tavsiye ediyor musunuz ? Kalıcılığı ne kadar oluyor ve bir kez yaptırınca sonra sürekli yaptırmak gerekiyor mu yani diyelim pişman oldum sonrasında vazgeçip yaptırmasam oluyor mu?