melikekoselii22 ben hep persentilden takip ediyorum. Doktorumuz normal dediği sürece, persentilde de tablodaki değerler içerisinde olduğu sürece sorun yok. Benim kızım 12 aylıkken kilosu 8300dü. Persentil’e göre ortalamanın 1 kg aşağısındaydı ama yine de normaldi. 1 yaş kontrolü olduğu için Kan değerleri de normal geldi. Şimdi 15 ay kontrolüne götürdük haftaiçi, kilosu 11.600. Persentile göre bu kez de ortalamadan 1.650 gr fazla çıktı. Ama yine normal 🙏🏻 Kısacası doktorunuz normla diyorsa. Sizin içiniz rahatsa hiç endişe etmeyin. Her bebek farklı. Diş çıkartır iştahı gider yemesi azalır kilosu düşer, rahatlar ağrısı sızısı olmaz yemeye başlar yeniden kilosu artar. Siz her zaman olumlu ve güzel düşünün 🌸