SBM Oğlumun da bebekken çıkmıştı iki kaşının ortasında. Nohut büyüklüğünde. 2 doktora götürdük ikisinde de usg çekilmişti bi sıkıntı yok dediler. Yağ bezesi dediler falan. Büyüdükçe çıkıntı görünmemeye başladı ama hala elimi dokunduğumda içinde sertlik var. Endişe edilecek bir şey değil yağ bezesi geçer dediler ama hala duruyor.