Arkadaşlar hiç acele etmeyin benimde oğlum o aylarda yapamıyordu şu an 8 aylık yeni emeklemeye başladı 7 aylıkken desteksiz oturmaya başladı . Ayrıca emekleme bi gelişim göstergesi değil belki hiç emeklemeden yürüyecek bebişleriniz 😄 bu zamanların tadını çıkarın 8. Aydan bildiriyorum artık herşey daha zor 😄