muhammedeymenfidan doktorum bana mamaya güvendiği için yemiyor demişti. Mamayı gittikçe azalttım yemesi arttı. Gece yatmadan önce iyice doyurmaya çalış meyveli yoğurt bebe bisküvisi tarzı veriyorum, yada kendim kek yapıyor meyve sıkıyorum onları iyi yiyor. gece uyanırsa geri sallayıp uyutuyorum bu şekilde uyanması azalıyor hatta bazen hiç uyanmıyor. Açlık değil alışkanlıktan uyanıyor. Bir yaşından sonra gece beslenmesi şart değil zaten. Ama yatmadan iyi doyurmaya çalış.